Menu

Verkopen en verhuren

Verkopen

Altro Vastgoed verkoopt zowel in Oost- als West-Vlaanderen. Onze klantendatabase bestaat vandaag de dag uit meer dan 200 klanten. Elke van deze klanten is op zijn/haar beurt op zoek naar een huis/appartement, om te huren of te kopen. Zowel voor het huren als voor het kopen bent u bij Altro Vastgoed aan het juiste adres. Hieronder vindt u alvast meer informatie over de manier van werken bij Altro Vastgoed.

In de eerste fase van de verkoop van een huis wordt de waarde bepaald. Hiervoor kan u steeds rekenen op de kennis van onze ervaren vastgoedexperts in de desbetreffende regio.

Vervolgens wordt het dossier samengesteld. Gezien de administratie bij de verkoop van vastgoed alsmaar complexer wordt, bieden wij onze klanten een excellent secretariaat dat alle documenten voor u in orde brengt: EPC, kadastrale gegevens, bodemattest, stedenbouwkundige gegevens, elektriciteitskeuring.

In de derde plaats verzorgt Altro Vastgoed ook uw marketing. Hierbij doen we er alles aan om uw pand zo snel mogelijk aan de beste prijs te verkopen. Zo staan we u onder meer bij in volgende zaken:

  • Fotoreportage van uw pand
  • Affichage
  • Reclamedisplays in de etalages van onze kantoren
  • Reclame in magazines
  • Publiciteit op vastgoedwebsites en sociale media
  • Mailings naar ons contactbestand van potentiële kopers

Verder willen we via onze website de klanten zoveel mogelijk informeren. Zo beschikken wij over een database en server waarin al uw gegevens efficiënt worden bijgehouden en opgevolgd.

In de voorlaatste fase van het verkoopproces is betrouwbaarheid van groots belang. Ook onze agents zijn zich bewust van het feit dat emoties steeds doorslaggevend kunnen zijn bij een vastgoedtransactie. Tijdens het verkoopproces bouwen onze medewerkers vertrouwen op met de klant, dit dankzij hun competentie, integriteit, connecties en betrouwbaarheid.

Finaal wordt er een contract afgesloten waarbij Altro in staat voor de begeleiding van geïnteresseerde kandidaten bij het uitbrengen van hun bod. Verder helpen onze medewerkers ook bij eventuele juridische obstakels en het opstellen van de verkoopovereenkomst. Tot slot begeleiden we de klant ook in de samenwerking met de notaris om alles tot een goed einde te brengen.

Verhuren

Altro Vastgoed verhuurt zowel in Oost- als West-Vlaanderen. Onze klantendatabase bestaat vandaag de dag uit meer dan 200 klanten. Elke van deze klanten is op zijn/haar beurt op zoek naar een huis/appartement, om te huren of te kopen. Zowel voor het huren als voor het kopen bent u bij Altro Vastgoed aan het juiste adres. Hieronder vindt u alvast meer informatie over de manier van werken bij Altro Vastgoed.

In de voorbereidende fase adviseren wij u over de marktconforme huurprijzen en luisteren we naar uw eisen met betrekking tot een goede en betrouwbare huurder voor uw panden.

Vervolgens wordt het dossier samengesteld. Gezien de administratie bij de verhuur van vastgoed alsmaar complexer wordt, bieden wij onze klanten een excellent secretariaat dat alle documenten voor u in orde brengt: waarborgdocumenten, EPC, plaatsbeschrijving etc.

In de derde plaats verzorgt Altro Vastgoed ook uw marketing. Hierbij doen we er alles aan om uw pand zo snel mogelijk aan de beste prijs te verhuren. Zo staan we u onder meer bij in volgende zaken:

  • Fotoreportage van uw pand
  • Affichage
  • Reclamedisplays in de etalages van onze kantoren
  • Reclame in magazines
  • Publiciteit op vastgoedwebsites en sociale media
  • Mailings naar ons contactbestand van potentiële kopers

Verder willen we via onze website de klanten zoveel mogelijk informeren. Zo beschikken wij over een database en server waarin al uw gegevens efficiënt worden bijgehouden en opgevolgd. Ook andere unieke tools op de website dragen bij aan de gebruiksvriendelijkheid en efficiëntie het surfen:

  • Eigenaarslogin: eigenaars kunnen de stand van zaken van hun dossier opvolgen
  • Favorieten: bezoekers kunnen de panden die hen interesseren opslaan
  • Zoekmachine
  • Inschrijvingsmodule voor potentiële kopers

In de voorlaatste fase van het verhuurproces is betrouwbaarheid van het grootste belang. Daarom zijn we steeds zélf aanwezig bij de plaatsbezoeken en doen we een grondige screening van de kandidaten. U krijgt nadien feedback over de kandidaten. Zelf heeft u uiteindelijk het laatste woord in de beslissing.

Finaal wordt er een contract afgesloten waarbij Altro in staat voor het opstellen van een juridisch correct huurcontract. Verder staan onze medewerkers in voor het opmaken van een plaatsbeschrijving, het regelen van de waarborg, de overdracht van de sleutels en tot slot de registratie van het huurcontract en plaatsbeschrijving.

Onze kantoren

Om de gebruikerservaring van deze site te verbeteren gebruikt Altro vastgoed cookies. Ik ga akkoord